احاطهٔ علمی به ذات حق تعالی ممکن نیست و آنچه از طریق علم یا شهود از حق تعالی برای تو یا غیر تو تعین یافته، نسبت بدانچه تعین نیافته است، همانند نسبت متناهی به نامتناهی و نسبت مقید به امر مطلقی است که تحت هیچ قیدی درنمیآید.
عبدالرحمن جامی
نقد النصوص فی شرح نقش الفصوص، صفحه ۲۸
ـــــــــــــــــــــــــــــ
🔹 تلگرام
💠 t.me/maktabe_eshgh_121
🔸 اینستاگرام:
💠 instagram.com/maktabe_eshgh_121
برچسبها: جامی
تاريخ : دوشنبه بیست و ششم آذر ۱۴۰۳ | 15:37 | نویسنده : یوسف جلالی |